Preduzeće MADEX TRADE je osnovano 1992. godine, sa primarnom delatnošću veleprodaje gvožđarske robe i alata.

Uspešno poslovanje u samom startu dovelo je do proširenja obima rada i uvođenja inovacija u poslovnu politiku, tako da se u okviru iste kuće četiri godine kasnije, 1996., otvara prodavnica auto delova MADAUTO.

U početku MADAUTO funkcioniše isključivo kao maloprodaja, ali već 1999. godine se pokreće moderan i kompletno opremljen servis.

Osluškujući potrebe potrošača i prateći savremene trendove poslovanja i zehteve tržišta MADAUTO konstantno napreduje i širi svoju delatnost u pogledu poslovne i kadrovske politike, konkurentnosti na tržištu, prostorno, kao i u partnerskim odnosima sa klijentima, a sve u cilju povećanja kvaliteta usluga i svog prodajnog asortimana.

Danas MADAUTO predstavlja renomirano i veoma priznato ime u svojoj delatnosti. U prilog tome govori pre svega poverenje potrošača, neprekidan rad na kvalitetu u svim segmentima poslovanja i visok stepen profesionalnosti.

U širokoj paleti svoje ponude za sve tipove automobila MADAUTO posebno izdvaja: veliki izbor motornih ulja, filtera, delovatrapa, akumulatora, amortizera, auspuha,kočnica, gumaza putnička i komercijalna vozila vodećih svetskih proizvođača, aluminijumske felne, auto kozmetika, oprema i još mnogo toga.

Od 2019. proširili smo svoju ponudu kroz THULE shop Kruševac gde na jednom mestu nudimo kompletan program dva velika svetska brenda: THULE i CASE LOGIC. Maloprodajni objekat u glavnoj ulici u Kruševcu (Vidovdanska 5), ali i online ponuda omogućavaju svim zainteresovanim kupcima da lako dođu do onog što im je potrebno.

Ono na šta skrećemo posebnu pažnju je servis koji između ostalog pruža usluge u oblasti lake mehanike, montaže i balansiranja guma i centriranja trapa. Pored toga, ova auto kuća svojim cenjenim potrošačima može ponuditi uslugu čišćenja sistema za gorivo bez rasklapanja motora, kao i čišćenje i dezinfekciju klima sistema.

Kao moderna firma MADAUTO ostvaruje i značajne rezultate u oblasti edukacije zaposlenih, proširenja mreže klijenata i poslovnih partnera, a poseban značaj pridaje saradnji saprofesionalnim kupcima, auto servisima i prodavnicama auto delova.

Marketinška strategija kao bitna karika u lancu uspeha takođe predstavlja segment poslovanja na koji se obraća posebna pažnja. Konstanto prisustvo u medijima, savremeni marketinški pristup, prisustvo na web-u, govore u prilog toj činjenici. Ovakav trend će se nastaviti i u narednom periodu radi ostvarivanja svih planiranih zadataka i ciljeva koji su pred nama.